بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

دانلود رایگان مقاله، دانلود مقاله، کنفرانس، کنگره، همایش، بانک مقالات رایگان

پیوندهای روزانه

دانلود پایان نامه بررسی پاسخ سازه ها به حرکات زمین ناشی از زلزله های شدید


در این پایان نامه تعیین نیروهای حاصل از زلزله به سه روش دینامیکی، شبه دینامیکی و استاتیکی معادل مورد بررسی قرار گرفته است و چندین ساختمان متداول با استفاده از این روشها تحلیل شده اند.

تحلیل دینامیکی ساختمانها در دو حالت ارتجاعی و ارتجاعی- خمیری انجام گرفته است. در تحلیل ارتجاعی از روش روی هم گذاری مودها (Mode-Superposition method) استفاده شده است و تاریخچه پاسخ ارتجاعی ساختمانهای مورد مطالعه تحت اثر شتانگاشت زلزله های طبس و ناغان به دست آمده اند. تحلیل ارتجاعی- خمیری ساختمانها به وسیله انتگرال گیری عددی مرحله به مرحله از معادلات حرکت و استفاده از روش پایدار بدون شرط (Unconditionally Stable method) ویلسون انجام گرفته است.

طیف پاسخ (Response Spectra) زلزله های طبس و ناغان محاسبه شده و در تحلیل شبه دینامیکی (روش طیفی) به کار گرفته شده اند. در این روش بیشینه اثر مودهای مختلف به روشهای تقریبی (بر اساس تئوری احتمالات) ترکیب شده اند و با نتایج تحلیل دینامیکی مقایسه شده اند.


down

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۴/۰۵
  • ۸۲۳ نمایش

دانلود پایان نامه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی