بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

دانلود رایگان مقاله، دانلود مقاله، کنفرانس، کنگره، همایش، بانک مقالات رایگان

پیوندهای روزانه

عجیب‌ترین چیزهایی که در MWC 2015 دیده شد

چهارشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۴۵ ق.ظ

کنگره جهانی موبایل 2015 بارسلونا در حال برگزاری است و می‌توانیم بزرگترین کمپانی‌ها و اپراتورهای فعال در صنعت موبایل را ببینیم که نه تنها با آخرین محصولات و دستاوردهای خود به این نمایشگاه آمده‌اند، بلکه نیم‌ نگاهی به تحرکات رقبا دارند. اما در خلال نمایشگاه اتفاقات و محصولات عجیب و غریبی به چشم می‌خورد که می‌خواهیم به سراغ آنها برویم.

همه جای MWC می‌توان لوازم جانبی رنگارنگی را برای گوشی‌های موبایل مشاهده کرد. یکی از کمپانی‌های حاضر در این رویداد کابل‌هایی را می‌فروشد که می‌توانید آنها را دور گردن خود بپیچید.

این شکلک‌ها ابزاری هستند که میزان علاقمندی افراد به دنیای تکنولوژی را نشان می‌دهند.

آیا از طرفداران ساعت هوشمند اپل هستید، ولی دلتان می‌خواست این محصول دوربین داشته باشد؟ این ساعت هوشمند کره‌ای از یک دوربین بزرگ در کناره خود بهره می‌برد.

این ساعت دقیقا اپل واچ نیست؟ اشتباه می‌کنید. این ساعت هوشمند یک نسخه کاملا تقلبی است که طوری طراحی شده که شما را متقاعد می‌کند با ساعت هوشمند اپل روبرو هستید.

سامسونگ پلی را به شکل یک راهرو ساخته بود که عجیب به نظر می‌رسید، ولی از این موضوع عجیب‌تر متنی است که روی آن نوشته شده بود "What's next the next Galaxy"

محصول پوشیدنی جدید اچ‌تی‌سی می‌تواند طبق ادعای این کمپانی تایوانی میزان میل و اشتیاق شما را اندازه‌گیری کند!

سامسونگ روز یکشنه یک کنفرانس طولانی و بزرگ را برگزار کرد که تقریبا همه حاضرین در مراسم خسته شده بودند. اما ناگهان با روشن شدن نور سفید بسیار پرنوری که مستقیما به سمت شرکت‌کنندگان تابیده می‌شد، چرت همه پرید!

لباس کارمندان سامسونگ نیز کاملا سفید در نظر گرفته شده بود.

SK Telecom، یکی از اپراتورهای موبایل در کشور کره‌جنوبی بالون هوای داغ تقلبی را ساخته بود که همراه با هدست‌های واقعیت مجازی این شرکت کار می‌کرد.

البته پیش از امتحان کردن این بالون هوای داغ واقعیت مجازی، باید یک برگه انتخاب داوطلبانه را امضا می‌کردید. خانم‌هایی که لباس خلبان‌‌ها را به تن داشتند، صحت فرم تکمیل‌شده را تایید می‌کردند.

همچنین این اپراتور کره‌ای همراه خود یک ربات جالب را به کنگره جهانی موبایل آورده بود تا حرکات زنی که کنارش ایستاده است را تقلید کند.

برای هر کمپانی که در MWC حاضر است، بهتر دیده‌شدن اهمیت زیادی دارد. این آقا به صورت زیر جلب توجه می‌کرد.

یک دوربین روی سینه و یک دوربین روی سر همراه با یک پایه عکس سلفی (مونوپاد) برای اندازه‌گیری بهتر، چیزی است که در آینده به تن خواهیم کرد.

باغ مایکروسافت که به عنوان غرفه این کمپانی در سالن شماره 3 کنگره جهانی موبایل در نظر گرفته شده بود، در کنار بالونی که نقش یک نمایشگر جالب را ایفا می‌کرد، آخرین اتفاق عجیبی بود که به چشم‌ می‌آمد.

 


منبع: زومیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی