بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

دانلود رایگان مقاله، دانلود مقاله، کنفرانس، کنگره، همایش، بانک مقالات رایگان

پیوندهای روزانه

گوگل و اپل همچنان در اوج ...

دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۴ ب.ظ

اپل و گوگل بار دیگر موفق شدند در رتبه بندی سالانه شرکت Interbrand عنوان ارزشمندترین برندها را از آن خود کنند. گزارش سال ۲۰۱۵ این شرکت که تحت عنوان Best Global Brands یا برترین برندهای جهانی از آن یاد می گردد همچنان حاکی از استمرار موفقیت و تسلط کمپانی های فعال در صنعت تکنولوژی است چراکه بیش از نیمی از ۱۰ برند برتر جهانی که در این لیست به آنها اشاره گردیده است در این صنعت فعالیت می کنند.

در این گزارش ارزش برند اپل برابر با ۱۷۰ میلیارد دلار اعلام گردیده در حالی که گوگل با رقمی معادل ۱۲۰ میلیارد دلار ارزش گذاری شده است؛ شایان ذکر است که این اعداد و ارقام در قیاس با سال قبل به ترتیب افزایش هایی ۴۳ و ۱۲ درصدی را نشان می دهند.

لازم به توضیج است که این ارزش گذاری بر اساس عملکرد مالی، توانایی یک برند در اثر گذاری بر خرید مشتریان و وسعت کالاهای لوکس و قیمت بالای آن تعیین می شود.

براساس گزارش امسال این شرکت، مایکروسافت جای خود را با IBM عوض کرده و در جایگاه چهارم جدول نشسته است، سامسونگ همچنان جایگاه هفتم را در اختیار دارد و آمازون نیز با جهشی قابل توجه از جایگاه پانزدم به رتبه دهم این جدول صعود کرده است.

گفتنی است که Interbran آمازون را به عنوان یک شرکت خرده فروشی و IBM را به عنوان یک برند کاری تعریف کرده است و به همین دلیل می توان گفت که این دو در گروه فعالان حوزه تکنولوژی جای نمی گیرند. دیگر برندهای ذکر شده در میان ده شرکت برتر عبارتند از کوکا کولا، تویوتا، جنرال الکتریک و مک دونالدز.

لنوو هم از جمله شرکت هایی است که به تازگی نامش به این لیست اضافه شده است و موفق گردیده جایگاه صدم را به خود اختصاص دهد. رتبه ۹۷ این لیست نیز به PayPal رسیده و جالب است بدانید که نوکیا و نینتندو به کلی از این لیست حذف گردیده اند.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۷/۱۳
  • ۶۳۵ نمایش

اپل

گوگل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی