بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

دانلود رایگان مقاله، دانلود مقاله، کنفرانس، کنگره، همایش، بانک مقالات رایگان

پیوندهای روزانه

جاسوس های بند انگشتی ارتش آمریکا

سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۹ ب.ظ

این یک دستگاه PD-100 Black Hornet 2 است که در حال حاضر توسط ارتش آمریکا، در حال آزمایش است. برخلاف «درون»های تجاری مثل DJI Phantom یا Inspire این درون خاص طوری ساخته شده است که به صورت پنهانی قادر به فعالیت باشد، این وسیله در کف دست جا می‌گیرد و تنها ۱۸ گرم وزن دارد!


قیمت هر یک از این درون‌های بسیار کوچک، ۴۰ هزار دلار است. این درون‌ها را یک شرکت نروژی به نام Prox Dynamics ساخته است. این درون‌ها مانند حشراتی کوچک هستند، می‌توانند ۲۵ دقیقه پرواز کنند و ۳٫۲ کیلومتر پرواز کنند.

 

آنها مجهز به دوربین‌ها عادی و حرارتی هستند و می‌توانند عکسبرداری کنند یا به صورت زنده ویدئو ارسال کنند.اندازه کوچک و نیز موتورهای الکتریکی خاص آنها باعث شده است که تقریبا در حین فعالیت قابل رؤیت نباشند و صدایی هم از آنها، شنیده نشود.PD-100 را می‌توان با کنترل از راه دور کنترل کرد.


 همچنین این دستگاه می‌تواند با استفاده از GPS با حالت خودکار پرواز کند.دو عدد از آنها را می‌توان در یک محفظه کوچک نگهداری کرد و یک سرباز می‌تواند به راحتی آنها را حمل کند.



ارتش انگلیس از سال ۲۰۱۳، استفاده از درون‌های کوچک همراه سربازان را شروع کرده ست و ارتش آمریکا هم در حال آزمایش شمار قابل توجهی از این نوع درون‌ها بوده است.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۹/۱۷
  • ۹۱۸ نمایش

ارتش آمریکا

جاسوس

نظرات (۱)

  • محب مهدی
  •  با این ها هم کاری از پیش نمی برن.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی