بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

دانلود رایگان مقاله، دانلود مقاله، کنفرانس، کنگره، همایش، بانک مقالات رایگان

پیوندهای روزانه

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

ایده‌ی ساخت شهری در زیر دریا توسط شرکت شیمیزو و در همکاری مشترک با دانشگاه توکیو و آژانس علوم و فناوری‌های دریایی- زمینی  ژاپن  ارائه شده است.

اهداف کنفرانس:

به منظور بحث، تبادل دانش فنی و انتقال تجربیات در مباحث مربوط به مهندسی آب و ارتباط با صنعت آب، انجمن هیدرولیک ایران مفتخر است که به دنبال برگزاری موفقیت آمیز ده کنفرانس در سطح کشور، اینک یازدهمین کنفرانس هیدرولیک ایران را با همکاری گروه مهندسی آب دانشگاه ارومیه برگزار نماید.

رئیس پژوهشکده سامانه های فضانوردی در افتتاحیه چهارمین کن ست (cansat) ایران گفت: «برای ارسال انسان به فضا، ۵ پرواز برنامه ریزی کردیم.» محمد ابراهیمی در رابطه با برنامه های فضایی کشور افزود: «این یک برنامه بلند پروازانه در قالب سند توسعه هوافضا است که دو هدف مهم را دنبال می کند.

گوگل در یکی از پرترافیک ترین مناطق تبلیغاتی جهان، میدان تایمز، بیلبوردی را نصب کرده که به اندازه یک بلوک خیابانی طول دارد. پس از عقد قرارداد میلیون دلاری با Vornado Realty Trust، این کمپانی تبلیغات گسترده در شهر نیویورک و مخصوصا منطقه میدان تایمز را آغاز کرده، آن هم با یک بیلبورد به بزرگی بیش از ۲۴ میلیون پیکسل.

یک شرکت رباتیک در مانتین ویو از استفاده آزمایشی این رباتها خبر داد و اظهار کرد که تا پاپان سال چندین ربات به گشت‌زنی خواهند پرداخت. رباتهای «Knightscope» برای شناسایی رفتارهای مشکوک و آگاه‌سازی کنترلگرها طراحی شده‌اند.

مخترعان این پلیس‌های رباتیک امیدوارند بتوانند در نهایت از آنها برای گشت‌زنی در بازارها، ادارات و حتی محله‌های اطراف استفاده کنند. آنها مدعی هستند که این رباتها می‌توانند میزان جرایم را تا ۵۰ درصد کاهش دهند.رباتهای ۱٫۵ متری Knightscope از ترکیبی از اسکنر لیزری، نرم‌افزار تبدیل‌کننده چرخ، سنجشهای اینرسی، فناوری آشکارساز حرارتی و جی‌پی‌اس برخوردارند که به آنها اجازه عملیات و دستگیری کاملا خودکار را می‌دهد.

تجربه‌های کسب شده از طبیعت بسیار با ارزش بوده و آنچه طبیعت به ما ارائه می‌کند نیازمند هیچ مداخله فناوری نیست. اما همیشه هم اینطور نیست و در حال حاضر معماران شرکت Sturgess Architecture مکانی را برای پیاده‌روی در کوه‌های راکی کانادا برای بازدیدکنندگان طراحی کرده‌اند.