بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

دانلود رایگان مقاله، دانلود مقاله، کنفرانس، کنگره، همایش، بانک مقالات رایگان

پیوندهای روزانه

خلاصه پایان نامه:

  خواص سیستمها روی مونوئیدها حدودا از سال 1970 مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته اند . ضرب تانسوری سیستمها و روابط آن با همواری سیستمها از جمله : همواری ضعیف،همواری و همواری قوی برای اولین بار توسط استنستروم و کلیپ مورد توجه قرار گرفت ، که تاکنون منجر به نتایج ذیل گردیده است .

عکس روابط فوق در حالت کلی برقرار نیست.در این پایان نامه مونوئیدهایی را مورد بررسی قرار می دهیم که تحت شرایطی ، نتایج زیر در مورد سیستمهای دوری آنها برقرار باشد .

دانلود پایان نامه دسته بندی مونوئیدهایی که سیستم های دوری(بطورضعیف) همواره آنها،بطورقوی هموارند

 

فصل اول را با تعاریف و مفاهیمی که در فصلهای بعد مورد استفاده قرار می گیرند ،آغاز می کنیم . در فصل دوم با اعمال شرط راست PP بودن ، یک دسته بندی از مونوئیدهایی را ارائه می دهیم بطوریکه سیستمهای دوری بطور ضعیف همواره آنها هموار باشند.در فصل سوم با اعمال شرایطی چون برگشتپذیری ، حذف پذیری  و راست PP بودن،بر مونوئیدها ،دسته بندی های از آنها را ارائه می دهیم بطوریکه که سیستمهای دوری (بطور ضعیف ) هموار آنها در شرط (p) صدق کنند . در فصل چهارم ثابت می کنیم که اگر مونوئیدبرگشتپذیرS،یک نیمگروه پوچ و یا یک گروه تک عضوی باشد آنگاه سیستمهای دوری هموار آن بطور قوی هموارند. 

 

 

 

down

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی