بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

دانلود رایگان مقاله، دانلود مقاله، کنفرانس، کنگره، همایش، بانک مقالات رایگان

پیوندهای روزانه

خلاصه پایان نامه:

  ورقهای فولادی پیچ شده به وجود کناری تیرهای بتن مسلح موجب سخت شدن و مقاوم کردن تیرها می شوند.اعمال بارهای خارجی به تیربتنی ،تنشهای فشاری ،خمشی و برشی در این ورقها ایجاد کرده که منجر به پدیده کمانش موضعی و نهایتا ناپایداری ورق می گردد.سطح بتن مانع از کمانشی ورق در دو جهت شده و موجب کمانش یکطرفه می شود که نوعی مسئله تماس است . پیچ های اتصال نیز به عنوان قیدهای اضافی عمل می کنند . در رساله حاضر تحلیل کمانش موضوعی یکطرفه ورقهای فولادی مستطیلی که با پیچ به بتن متصل شده اند با استفاده از روش ریلی – ریتز و به کمک روش مضارب لاگرانژ انجام گرفته است.
دانلود پایان نامه کمانش یکطرفه ورق فولادی پیچ شده به بتن
میدان جابجایی بااستفاده از چند جمله ایهای مناسب تعریف شده و سطح تماس نیز مانند یک فونداسیون بدون کشش مدل شده است . قیود پیچ ها با کمک روش مضارب لاگرانژ در حل مسئله منظور شده است. روش حاضر از قابلیت خوبی برای محاسبات کامپیوتری برخوردار است و ضرایب کمانش موضعی فشاری ، خمشی و برشی برای تعداد و موقعیت های متنوع پیچ ها و نسبت های مختلف ابعاد ورق در جداول و منحنی های اندرکنش شده است .
 
 
 
 
down

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی