بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

دانلود رایگان مقاله، دانلود مقاله، کنفرانس، کنگره، همایش، بانک مقالات رایگان

پیوندهای روزانه
خلاصه پایان نامه:
 یکی از مسائل مهم در ساختمانهای بلند،تغییر مکان جانبی این سازه ها به هنگام اعمال نیروهای جانبی ناشی از باد و زلزله است .افزایش بیش از حد تغییر مکان جانبی مسائلی از قبیل ناپایداری سازه،عوامل آرشیتکتی،خرابیهای غیر سازه ای و ایجاد احساس ناامنی در ساکنان را مطرح می کند .در حال حاضر سیستم های سازه ای فوق ،سیستم قاب – دیوار برشی است که ترکیبی از دیوارهای برشی و قابهای مقاوم خمشی بوده و تواما در برابر بارهای ثقلی و جانبی مقابله می نماید .
 
دانلود پایان نامه بررسی رفتار استاتیکی و دینامیکی سازه های قاب – دیوار برشی کوتاه شده متقارن در حوزه الاستیک
 

استفاده از این نوع سیستم برای ساختمانهای 10 تا 15 طبقه متداول بوده و با بکارگیری تیرهای غمیق در قاب این سازه ها می توان ساختمانهای 70 تا 80 طبقه را نیز در عمل مورد استفاده قرار داد . در سازهای قاب- دیواربلند،کاهش اندازه یا تعداد یا حذف نمودن دیوارهای برشی در قسمت فوقانی معمول می باشد.بررسی رفتار اینگونه سازه های قاب – دیوار کوتاه شده در این رساله مورد بحث و بررسی است . البته کاهش تدریجی دیوار در قسمت فوقانی، مورد نظر نبوده بلکه حذف نمودن کامل دیوار در قسمت فوقانی مورد توجه است . از این جهت اینگونه سازه ها را کوتاه شده یا ناقص تعریف می نمائیم. 

 

 

 

 

 

 

down

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی