بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

دانلود رایگان مقاله، دانلود مقاله، کنفرانس، کنگره، همایش، بانک مقالات رایگان

پیوندهای روزانه

خلاصه پایان نامه:

 طولانی شدن زمان نصب و عدم تحقق شرایط قابل پیش بینی و کنترل شده زمان بهره برداری می تواند مسئله خوردگی سازه های حساس و بحرانی نظیر پوشش فولادی محافظ یک سازه ایمنی در نواحی مجاور ساحل دریا و در آب و هوای مرطوب و بارانی تشدید نموده، بطوریکه حتی موجب کاهش عمر مفید بهره برداری گردد. بهمین دلیل بررسی ضایعات ناشی از خوردگی در طی وقفه طویل المدت در نصب سازه و پیش بینی ضایعات ناشی از خوردگی در طی دوره بهره برداری از اهمیت زیادی برخودار است.
 

در این پایان نامه، رفتار خوردگی یکنواخت و خوردگی حفره دار شدن ورقهای جوشکاری شده از جنس فولاد ریز دانه BH51WS مورد استفاده در سازه های فولادی، با استفاده از آزمایشهای تقلیل وزن و الکتروشیمیائی مورد بررسی قرار گرفت. بدین منظور ابتدا رفتار خوردگی یکنواخت و خوردگی حفره دار شدن نمونه های تهیه شده از فولاد مذکور و فلز جوش به روش تقلیل وزن و الکترو شیمیائی در محلولهائی نظیر آب باران، آب دریا و همچنین آب تجمع یافته در مجاورت قسمتهای مدفون شده در بتن سازه فولادی مورد بررسی قرار گرفت. 

 

 

down

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی