بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

دانلود رایگان مقاله، دانلود مقاله، کنفرانس، کنگره، همایش، بانک مقالات رایگان

پیوندهای روزانه

دانلود پایان نامه اجرای صنعتی سازه های فولادی

يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۵۷ ب.ظ

 

خلاصه پایان نامه:
 ساخت اسکلت فولادی به روش سنتی که اکنون در ایران رواج دارد به علت عدم مهارت کافی جوشکاران، عدم مونتاژ صحیح قطعات فولادی در حین ساخت و عدم رعایت جزییات طرح سازه از دید مهندسی قابل قبول نمی باشد.

یکی از راه حلهای مشکلات فوق ساخت قطعات فولادی در کارگاههای مجهز و حمل قطعات به محل نصب آنها (پای کار) می باشد. با ساخت قطعات در این کارگاهها، می توان سازندگان را به رعایت اصول کار با مصالح فولادی، استفاده از جوشکاران مورد تایید و رعایت مشخصات طرح تشویق نمود. قطعات فولادی ساخته شده به روش صنعتی، به علت دقت اندازه ها، در هنگام نصب نیز مشکلات به مراتب کمتری خواهند داشت و در زمان و هزینه پروژه صرفه جویی می شود.

 

اجرای صنعتی سازه های فولادی

این پایان نامه که در چهار فصل تهیه شده است در ابتدا به عملیات ساخت و نصب اسکلت فولادی پرداخته و در فصل دوم رواداریهای مختلف اسکلت فولادی شامل تهیه مصالح، ساخت و نصب را مورد بررسی قرار می دهد و در فصل سوم و چهارم راه حلهایی برای محافظت در برابر خوردگی و حریق ذکر شده و جزییات اجرایی لازم برای محافظت اسکلت فولادی ارایه شده است.

 

down

نظرات (۱)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی