بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

دانلود رایگان مقاله، دانلود مقاله، کنفرانس، کنگره، همایش، بانک مقالات رایگان

پیوندهای روزانه

دانلود پایان نامه اثر P-Delta بر قاب بادبندی واگرا

دوشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۱۰ ب.ظ


اثر P-Delta بر قاب بادبندی واگرا


 در سیستم قاب خمشی بعلت تغییر مکان های زیاد اثرات P-Delta باید در نظر گرفته شود. اما در سیستم قاب بادبندی هم مرکز بعلت تغییر مکانهای ناچیز بطور معمول از اثرات P-Delta صرف نظر می شود. اثر P-Delta بر روی قابهای بادبندی واگرا که تغییر مکانی در حد واسط بین دو سیستم فوق ارائه می نماید موضوع بحث این پایان نامه است.

در فصل اول رفتار سازه در حالت غیرخطی و روشهای تحلیل مرتبه دوم سازه و چگونگی در نظر گرفتن اثرات P-Delta در یک سازه مورد بررسی قرار می گیرد و در فصل دوم نکات طراحی و چگونگی طرح اعضا در قابهای بادبندی واگرا و نحوه رفتار این سازه تحت نیروهای جانبی بررسی می گردد. نهایتاً در فصل سوم قاب بادبندی واگرا توسط برنامه ارتجاعی SAP90 تحلیل و طراحی شده و رفتار قاب بادبندی واگرا در حالت ارتجاعی و غیرارتجاعی با در نظر گرفتن اثرات P-Delta و نتایج طراحی حالت ارتجاعی توسط مدلسازی در برنامه DRAIN-2DX تحت نیروهای قائم و جانبی گرهی در حالت استاتیکی با افزایش طبقات بررسی می شود. در این قسمت تاثیر P-Delta با افزایش طبقات برای قابهای بادبندی D,K,V شکل از 13 طبقه با گام سه طبقه مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین اثر تغییر طول تیر رابط و تغییر در نیروی جانبی و هندسه سازه قاب بادبندی واگرا در تحلیل مرتبه دوم بررسی شده است.


down


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۲/۰۸
  • ۴۸۷ نمایش

دانلود پایان نامه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی