بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

دانلود رایگان مقاله، دانلود مقاله، کنفرانس، کنگره، همایش، بانک مقالات رایگان

پیوندهای روزانه

مجموعه مقالات هفتمین همایش ملی انرژی

يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۵۵ ب.ظ

مجموعه مقالات هفتمین همایش ملی انرژی


به یاری خداوند متعال هفتمین همایش دو سالانه ملی انرژی در روزهای اول و دوم دی ماه سال 1388 در محل مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود. پس از برگزاری موفقیت آمیز شش دوره همایش ملی انرژی، همایش هفتم در سال جاری با حمایت و راهبری مشترک وزارتخانه های نفت و نیرو توسط کمیته ملی انرژی جمهوری اسلامی ایران سازماندهی و اجرا می گردد. کمیته علمی به عنوان رکن اصلی این همایش متشکل از 60 نفر از اساتید و صاحب نظران دانشگاهی و صنعتی، به منظور داوری 400 مقاله فارسی و انگلیسی دریافت شده از نظرات ارزشمند بیش از 180 تن از متخصصان بخش انرژی کشور در قالب پنج کمیته تخصصی " سیاست گذاری و برنامه ریزی انرژی" ، "مدیریت عرضه و تقاضای انرژی"، "قیمت گذاری ، یارانه و بازارهای انرژی"، "فن آوری و نوآوری در صنعت انرژی" و "انرژی، محیط زیست و توسعه پایدار " بهره گرفته است. 

down

نظرات (۱)

  • بهنام عبدالهی
  • سلام این یک دعوتنامه تبلیغاتی نیست، لطفا تا آخر سخنم را گوشی دهید.
    من عارف متولد سال 80 هستم و استعداد اندکی در زمینه نوشتن داستان های کوتاه دارم.
    شنیده ام نقد و انتقاد روشن کننده ی راه است. به همین جهت و در همین راستا از شما مدیر گرامی این سایت درخواست می کنم که به وبلاگ من(عارفانه) تشریف بفرمایید و مطالعه کنید و نظرتتون رو حتما حتما حتما بیان کنید.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی