بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

دانلود رایگان مقاله، دانلود مقاله، کنفرانس، کنگره، همایش، بانک مقالات رایگان

پیوندهای روزانه

گمانه‌زنی‌های قبل از نمایشگاه CES 2015 به واقعیت پیوست و شرکت ال‌جی دومین اسمارت‌فون اندروید خود با صفحه‌نمایش خمیده را معرفی کرد. این اسمارت‌فون قدرتمند ترکیبی از ویژگی‌های نسخه اول G Flex، پردازنده پرقدرت کوال‌کام اسنپ‌دراگون ۸۱۰ و برخی از امکانات و قابلیت‌های پیشرفته LG G3 است.

در حالی که بسیاری از حاضرین در نمایشگاه CES امسال تصور می‌کردند شرکت ال‌جی فقط تلویزیون خمیده ۴K معرفی کند، این شرکت در اولین ساعت‌ از اولین روز شروع نمایشگاه، گوشی پیش‌تاز خود با صفحه‌نمایش خمیده را معرفی کرد. اندازه خمیدگی این گوشی همان اندازه G Flex و تصاویری است که قبلاً در اینترنت دیدیم اما این گوشی اندرویدی به لطف استفاده از یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی کوچک‌تر و اسپورت‌تر‌ به نظر می‌رسد. این گوشی در یک جبهه دیگر نیز حائز رتبه اول است: اولین و مهم‌ترین اسمارت‌فون اندازه کوچک با تصاویر Full HD 1080p و اندروید ۵٫ جالب است بدانید تعداد پیکسل‌های بیشتری در هر اینچ دارد و به مرز ۴۰۳ پیکسل رسیده است. یکی از مزایای این گوشی، پردازنده آن است. اسنپ‌دراگون ۸۱۰  هشت هسته‌ای و ۶۴ بیتی است و با سرعت ۲ گیگاهرتز اجرا می‌شود و ۲ یا ۳ گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند. باتری آن ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و دوربین پشتی آن ۱۳ مگاپیکسلی با سنسوری مانند G3 است.

 

این مشخصات سخت‌افزاری کمک می‌کنند تا G Flex 2 با سریع‌ترین و قوی‌ترین گوشی‌های شاخص اندرویدی بازار رقابت کند. ال‌جی این گوشی را با ۱۶ و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به بازار عرضه می‌کند و البته مجهز به شکاف توسعه کارت حافظه microSD نیز هست.

 

LG G Flex 2 اواخر ژانویه در کره جنوبی عرضه می‌شود و هنوز قیمت‌گذاری نشده است. مشخصات سخت‌افزاری این گوشی عالی است اما باید دید صفحه‌نمایش خمیده آن نیز فوق‌العاده ظاهر می‌شود و از پس تست‌ها برمی‌آید و مهم‌تر از آن، کاربران را راضی می‌کند. ال‌جی با تجربه‌ای که روی اولین گوشی خمیده خود کسب کرد، بهبودهای زیادی روی G Flex 2 داده است اما باز هم خمیده‌گی آن دلیلی برای فروش بیشتر نیست.

منبع:

یک پزشک

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۰/۱۶
  • ۳۹۸ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی