بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

دانلود رایگان مقاله، دانلود مقاله، کنفرانس، کنگره، همایش، بانک مقالات رایگان

پیوندهای روزانه

در میان جلوه‌های گوناگون طبیعت، بیابان و کویر شاید آن گونه که باید و شاید جلب توجه نکند. بی‌شک نمی‌توان منکر زیبایی و شکوه این چشم انداز خیالی شد. جایی که همه چیز ساده اما در عین حال پر رمز و راز جلوه می‌کند. در این بخش از شاتر نگاهی خواهیم داشت به مناظری دیدنی از لینی.

مرکز منطقه‌ی وادی الحیا (Wadi Al Hayaa)، واحه‌ای است خوش منظره که همچون جواهری در چشم انداز خالی و پهناور سهارا می‌درخشد. این بادیه عرب زبان، در میان تلماسه‌هایی باشکوه جاخوش کرده، جایی که دریاچه‌ای دیدنی که ارزشی همچون طلا دارد، در کنارش به خودنمایی مشغول است.

خط ساحلی سرسبز این دریاچه نیز با درختان نخل مزیّن شده که حال و هوایی از جنس فیلم‌های رمانتیک هالیوودی به آن بخشیده‌ است. قطعاً کسانی که برای گشت و گذار به کویر مسافرت می‌کنند،  بعد از یک سفر مملو از شن و غبار و خستگی، خوشحال خواهند شد که در این دریاچه تنی به آب زده و خستگی سفر را از جسم و جان خود بزدایند.

یوبِری در مجموع در حدود 20 دریاچه و تعداد فراوانی دهکده‌های مخروبه و باستانی را در خود جای داده است.

گشت و گذار در یک مکان منحصر بفرد و زیبا، تاریخچه‌ی غنی و مناظر باستانی و زمین شناسی جالب توجه، از جمله مزایای سفر به این نقطه است. تورهای مسافرتی و گردشگری فراوانی آماده‌ی خدمات رسانی در این نقطه بوده و در نزدیک دریاچه جبرائِن (Gebraoun)، امکاناتی برای ماشین‌سواری و اسکی روی شن مهیا است.

در تمام طول سال می‌توان به این نقطه سفر کرد.

منبع:

زومیت

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۰/۲۰
  • ۶۴۹ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی