بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

دانلود رایگان مقاله، دانلود مقاله، کنفرانس، کنگره، همایش، بانک مقالات رایگان

پیوندهای روزانه

بهترین گوشی های معرفی شده ی امسال در ces 2015

چهارشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۰۱ ق.ظ

اساساً تمرکز CES بر اسمارت فون‌ها نیست، اما هرسال در کنار سایر محصولاتی که صاحبان صنایع الکترونیک به دنیای فناوری معرفی می‌کنند، اسمارت فون ها نیز جایگاهی خاص برای خود دست‌وپا کرده‌اند. در این مقاله با ۵ اسمارت فون برتری که در نمایشگاه امسال رونمایی شدند آشنا خواهیم شد.

شاید چندان تعجب‌انگیز نباشد که بیشتر اسمارت فون هایی که در نمایشگاه امسال معرفی شدند در گروه فبلت ها دسته‌بندی می‌شوند، چراکه دارای صفحه‌نمایش‌های ۵ تا ۶ اینچی بودند. بعد از موفقیت سری گوشی‌ های Galaxy Note و معرفی iPhone 6 Plus این مسئله روشن است که کاربران نیز در کار با این ابزارهای بزرگ راحت هستند.

پس اجازه دهید نگاهی به آن‌ها داشته باشیم.

Archos 50 Diamond

آرکاس تا قبل از ظهور تبلت ها و اسمارت فون ها به‌طور سنتی به‌عنوان یکی از ارائه‌کنندگان پخش‌کننده‌های همراه موسیقی و فیلم شناخته می‌شود؛ اما به‌تازگی این شرکت نیز به جمع تولیدکنندگان تلفن همراه پیوسته است. آخرین محصولی که آرکاس ارائه کرده است Archos 50 Diamond است، یک اسمارت فون میان رده با طراحی قابل‌قبول و قیمتی مناسب.

+ZTE Grand X Max

نمی‌توان در حال حاضر برند ZTE را در صنعت اسمارت فون ها نادیده گرفت، این شرکت چینی برنامه جدی برای حضور در بازار در سال ۲۰۱۵ دارد و کار خود را در این خصوص با ارائه گوشی +ZTE Grand X Max آغاز کرده است. این گوشی با صفحه‌نمایش ۶ اینچی خود می‌تواند رقیب خوبی برای سایر تولیدکنندگان اسمارت فون باشد.

Asus ZenFone 2

اسمارت فون زن فون که در یک پزشک آن را بررسی کردیم، با ۴ گیگابایت رم یک بازیگر جدی در بین سایر اسمارت فون‌ها خواهد بود.

Lenovo P90

کار کلیدی که شرکتی چون لنوو که اساسا در دنیای اسمارت فون ها چندان اسم و رسمی ندارد باید انجام دهد این است که  کاری را انجام دهد که کسی تا به حال انجام نداده است.  با ارایه مدل P90 لنوو دقیقا چنین کاری انجام داده است. P90 نخستین گوشی است که دارای پردازنده ۶۴ بیتی اتم است. همچنین یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت نیز در آن وجود دارد که حداقل دو روز ماندگاری را با یک بار شارژ نوید می دهد.

LG G Flex 2

 و در نهایت اینکه نمی توانید لیستی از بهترین گوشی ها را داشته باشید و از ال جی حرفی به میان نیاید. امسال ال جی G Flex 2 را معرفی کرد که دارای یک صفحه منحنی است درست مثل نسخه قبلی خود اما مشخصات سخت افزاری این گوشی به گونه ای است که می توان آنرا به عنوان یک پرچمدار هم در نظر گرفت.

منبع: یک پزشک

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۰/۲۴
  • ۴۵۷ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی