بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

دانلود رایگان مقاله، دانلود مقاله، کنفرانس، کنگره، همایش، بانک مقالات رایگان

پیوندهای روزانه

پرفروش ترین خودروهای سال 2014 به روایت تصویر

يكشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۲۵ ب.ظ



20. Ford Explorer

مدل اسپرت از فورد اکسپلورر برخی تغییرات ظاهری را به خود دیده و از یک موتور ۳/۵ لیتری اکوبوست V6 استفاده می‌کند که ۳۶۵ اسب‌بخار قدرت دارد. علاوه بر این، فورد اکسپلورر ۲۰۱۵ گزینه‌ای اسپرت در پیش روی خریدارانی قرار داده که بیشتر از آن که به دنبال اسب‌بخار اضافی و عملکرد بالای خودرو باشند، به فکر ظاهر اسپرت هستند.فورد اکسپلورر مدل ۲۰۱۵ یک پکیج ظاهری ۱۱۹۵ دلاری برای تریم XLT ارائه کرده است.پیشرانه فورد اکسپلورر XLT هم می‌تواند یک موتور ۳/۵ لیتری V6 با قدرت ۲۹۰ اسب‌بخار باشد و هم یک موتور ۲ لیتری توربوی چهار سیلندر با ۲۴۰ اسب‌بخار قدرت. پکیج ظاهری (Appearance) فورد اکسپلورر مواردی را مانند چرخ‌های ۲۰ اینچی، جلوپنجره نقره‌ای، نشان کروم برجسته Explorer بر روی لبه جلویی کاپوت و صندلی‌های چرمی با طرح چرم جیر و همراه با گرم‌کن اضافه می‌کند. در حالی که استفاده از این پکیج ظاهری مسابقه‌ای شبیه به اکسپلورر اسپرت برای XLT ایجاد می‌کند، ولی هیچ ارتقایی در ارتباط با عملکرد خودرو انجام نمی‌دهد.



19. Nissan Rogue

چیزی که درباره نیسان روگ (Rogue) باید گفت، این است که با یک خودروی فروتن سر و کار خواهیم داشت. ماشینی که نمی‌خواهد با خودروهایی مانند مزدا CX-5 یا با ظاهری مانند جیپ چروکی مقایسه شود. در کلاس این خودرو، آرامش و وقار خاصی موج می‌زند. نیسان به هیچ‌وجه نخواسته که در نسل روگ های خود دیوانه‌بازی دربیاورد و هدفش ساخت یک کراس‌آور مجهز با ظاهری زیبا بوده که هم کارا و به صرف باشد و هم قیمت مناسبی داشته باشد. از این‌رو، فرمول ساخت نسل اول را که منجر به موفقیت فوق‌العاده آن شده بود را کنار نگذاشته و در کنارش، تکنولوژی‌های مدرنی به آن افزوده است.


18. Hyundai Sonata

کمپانی کره ای هیوندای از مدل سوناتا 2014 فیس لیفت شده برای بازار آمریکا رونمایی کرد. هیوندای در زمان معرفی به 50 مورد تجهیزات جدید و یا اصلاح شده اشاره کرد که برای تیپ های مختلف GLS، SE، SE 2.0T ومدل های Limited، به صورت استاندارد و سفارشی در نظر گرفته شده است.


17. Toyota Prius

تویوتا پریوس (Toyota Prius) خودرویی است که از سال ۱۹۹۷ تا کنون تولید شده‌است. طراحی آن خودروهای موتور جلو-محور جلو بوده است.این خودرو یک خودرو برقی دوگانه، اندازه-متوسط (به انگلیسی: Mid-size car) هاچ‌بک و فول است (یعنی می‌تواند تنها بر موتور، یا تنها بر باتری و یا هر دو متکی باشد) که پیش‌تر یک خودرو کامپکت سدان بوده که توسط شرکت تویوتا تولید شده و توسعه یافته است.


16. Hyundai Elantra

پس از یک سری بهینه‌سازی‌های متوسط برای مدل سال ۲۰۱۴، هیوندای النترای ۲۰۱۵ ارتقای بیشتری در امکانات و همین‌طور بدنه پیدا کرده است. در همین حال، قیمت اولیه النترا تنها ۵۰ دلار اضافه شده و به ۱۸۰۶۰ دلار رسیده است.


15. Toyota RAV4

برای برخی خودرو تنها وسیله ای برای جابجایی ست. برای برخی دیگر خودرو وسیله ای برای امرار معاش است. اما برای گروهی، خودرو وسیله ای تجملی ست که می‌خواهند با آن جلوی دیگران فخر بفروشند و حاضرند پای راحتی و زیبایی آن مبلغ اضافه ای را صرف کنند.اگر جزو دو گروه اول هستید ما به شما مدل قبلی خودرویی که قصد صحبت در مورد آن را داریم به شما معرفی می‌کنیم: راو فور XLE AWD اما اگر جزو دستهٔ سوم هستید و قصد خرید خودرویی جهت کارهای روز مره دارید (تاکید می‌کنم که مسابقات خیابانی و کورس گذاشتن جزو کارهای روز مره قرار نمی‌گیرد!)اما در کنار آن انتظار دارید وقتی که برای خرید یا گردش به همراه خانواده می‌روید، هم از راحتی بیشتری نسبت به مدل پایه AWD برخوردار باشید و هم از تجملات و امکانات بیشتری در داخل کابین خودروی خود استفاده کنید، مدل تولید محدود RAV4 Limited AWD را به شما به عنوان یکی از انتخاب هایتان پیشنهاد می‌کنیم.


14. Chevrolet Equinox

شورلت اکویناکس به انگلیسی: Chevrolet Equinox یکی از مدل‌های کوچکتر شاسی‌بلند کمپانی شورلت است.


13. Ford Focus

مدل سدان 2015 فوکوس مجموعه ای از به‌روزرسانی ها در طراحی را شامل می‌شود که آن را بیشتر شبیه برادر بزرگ‌تر خود یعنی فورد فیوژن نموده است.


12. Chevrolet Cruze

به عنوان اولین خودروی دیزلی جنرال موتورز برای فروش در بازار آمریکا از زمانی که اولین تلاش ضعیف و نافرجام آن‌ها سرانجام در سال 1985 لغو شد، شورولت کروز دیزل 2014 دارای یک موتور آزموده شده و قوی از خط تولید اروپایی شورلت می‌باشد. این موتور 2 لیتری توربوشارژردار دیزلی، 151 اسب بخار نیرو و 358 نیوتون بر متر گشتاور تولید می‌کند. با مصرفی معادل 5.1 لیتر در هر صد کیلومتر، میزان خروجی گاز گلخانه‌ای نیتروژن اکسید در این خودرو تقریباً نود درصد کمتر از موتورهای دیزلی قبلی می‌باشد.


11. Ford Escape

فورد از سال 2000 تا هم اکنون اسکیپ را در سه نسل تولید کرده. نسل سوم این خودرو که در نمایشگاه لس آنجلس سال 2011 معرفی شد. خودرویی به بلوغ رسیده و کامل به شمار می رود. در طراحی این خودرو بر خلاف نسل‌های پیشین، به سلیقه جوانان بیشتر توجه شده. چهره ای شاداب و پر انرژی! چراغ‌های روشنایی روز و جلو پنجره‌ بزرگ همیشگی فورد در جلو خودنمایی می‌کند. در عقب خودرو نیز چراغ‌ها، کشیده و ساده به نظر می‌آید.در طراحی داخلی، فورد از زوایای تند استفاده کرده. مواد استفاده شده در فضای داخلی به عقیده بسیاری از کارشناسان، با کیفیت بوده و چیزی از رقبا کم ندارد.


10. Honda CR-V

هوندا CR-V یک SUV جمع و جور خانوادگی است که می توان گفت از مدل محبوب هوندا یعنی سیویک الهام گرفته شده است.


9. Ford Fusion

فورد فیوژن در کنار پیکاپ های سری اف از مهم‌ترین و پرفروش‌ترین خودروهای فورد در امریکای شمالی هستند. به همین خاطر فورد سرمایه عظیمی برای این خودرو کنار گذاشت و دست به خلق یک سدان سایز متوسط زد تا لرزه‌ای بر اندام کمری و آکورد به عنوان سلطان‌های این کلاس، بیاندازد.


8. Honda Civic

هوندا سیویک، یکی از دو خودرو شهری کوچک در این لیست می‌باشد. سیویک در دو مدل اصلی دو در و چهار در قابل دسترسی است. مدل فرعی با پسوند SI موتور قدرتمندتر و رینگ‌های بزرگ‌تری دارد و از حس اسپرت تری نسبت به مدل معمولی برخوردار است.


7. Toyota Corolla

کرولا که یک خودروی جمع و جور خانوادگی محسوب می شود برای اولین بار در سال ۱۹۶۶ معرفی شد. در سال ۲۰۱۳ فروش کرولا از ۴۰ میلیون دستگاه گذشت و رکوردی جاودانه را خلق نمود. این فروش بالا را می توان به عواملی مانند کیفیت بالا، ویژگیهای فنی و کاربری، قیمت مناسب و تناسب با سلیقه های گوناگون مرتبط دانست.


6. Nissan Altima

شاید بهترین جمله ای که در مورد نیسان آلتیما مدل 2015 می‌توان گفت این است که از بسیاری جهات مناسب ترین سدان خانوادگی به شمار می‌رود. مصرف کم می‌خواهید؟ هر دو موتور 4 سیلندر و شش سیلندر در این خصوص پیشرو هستند. قدرت می‌خواهید؟ حتی تیپ پایه با موتور چهار سیلندر نیز صفر تا صدی کمتر از 8 ثانیه دارد. رانندگی پویا و لذت بخش می‌خواهید؟ کیفیت سواری بسیار عالی است، هندلینگ هم که نیازی به گفتن ندارد. به دنبال ایمنی هستید؟ به نتایج تست ایمنی نگاهی بیندازید که اعداد و ارقامی بسیار خوب را نشان می‌دهند. در مجموع، می‌توان گفت کمپانی نیسان یک خودرو کامل و تمام عیار روانه بازار کرده است.


5. Honda Accord

شاید در گذشته با شینیدن نام هوندا یاد طراحی های بی روح و خسته کننده می افتادید اما زمان گذشته است و دیگر آن هوندا، خسته کننده باقی نمانده است! آکورد هم در نسل قبل خود از طراحی غیر قابل قبولی بهره می برد اما هوندا این نسل آکورد را دگرگون کرده است. چراغ ها، خطوط بدنه، جلوپنجره و اجزاهای دیگر، همگی بسیار زیبا و شیک کنار هم جاافتاده اند و سبب بوجود آمدن خودرویی مدرن شده اند.


4. Dodge Ram Series



3. Toyota Camry

تویوتا کمری یکی از خودرو های محبوب و پرفروش شرکت تویوتا می‌باشد که از سال 1982 در خط تولید این شرکت قرار گرفته است و شهرت آن در بین مردم به خاطر کیفیت فوق العاده و نرمی و جان سخت بودن این خودروست. 


2. Chevrolet Silverado Series



1. Ford F-150 Series


منبع : motortrend
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۱/۰۵
  • ۷۲۰ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی