بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

دانلود رایگان مقاله، دانلود مقاله، کنفرانس، کنگره، همایش، بانک مقالات رایگان

پیوندهای روزانه

آلپاین کانسپت برای گرن توریسمو

پنجشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۱۱ ق.ظ

در حالی که هنوز منتظر احیای آلپاین توسط رنو و نمایش اولین محصول جدید آن هستیم، می‌توانیم نسخه دیجیتال این خودروی اسپرت را که برای بازی گرن توریسمو آماده شده امتحان کنیم.

آلپاین در 60 سالگی خود، یک مدل مقیاس کامل از این خودرو را در نمایشگاه خودروی پاریس رونمایی خواهد کرد. خودرویی که طراحی آن ارجاعاتی به گذشته نیز دارد و در عین حال، یک خودروی مسابقه‌ای مدرن و آینده نگر است.

کشیدگی قسمت جلوی این خودرو از A110 و باله‌های عمودی آن از A210 و A220 الهام گرفته شده و قسمت انتهایی V شکل آن و چراغهای LED گرد، یادآور مدلهای دهه 60 می‌باشد. کانال‌های هوای دو طرف بدنه، ترمزهای هوایی، باله عقب بزرگ، کابین روباز و طراحی رینگ نیز از ویژگی‌های مدرن این خودرو تلقی می‌شوند.

مشخصات فنی آلپاین گرن توریسمو شامل یک موتور 8 سیلندر V شکل 4.5 است که در اواسط خودرو و قبل از محور عقب نصب می‌شود و 450 اسب بخار قدرت در دور موتور 6500 و 580 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 2000 را تقدیم می‌کند. برای انتقال این نیرو هم از یک گیربکس هفت سرعته متوالی (sequential) استفاده می‌شود که نیرو را به چرخهای عقب گسیل می‌کند. نهایت سرعت این خودرو 320 کیلومتر بر ساعت می‌باشد.

به گفته مدیر طراحی آلپاین، مدل ویژن گرن توریسمو جزئیاتی ماهرانه را در خود پنهان کرده که مستقیماً به خودروی آینده این شرکت که در سال 2016 معرفی می‌شود، منتقل خواهد شد.

منبع: پدال


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۱/۰۹
  • ۳۵۴ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی