بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

دانلود رایگان مقاله، دانلود مقاله، کنفرانس، کنگره، همایش، بانک مقالات رایگان

پیوندهای روزانه

طراحی مفهومی موزه هنر میامی

سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۵۲ ب.ظ

شرکت FR-EE (فرناندو رومرو) طراحی مفهومی خود را برای  LAAM، موزه هنر آمریکای لاتین، که در میامی، فلوریدا واقع است اعلام کرده اند.

ایده ای که LAAM سعی دارد با طرحش بیان کند، این مفهوم است که ما می توانیم "زندگی با کیفیت زیباشناختی" داشته باشیم. بنابراین موزه رفتن به یک نوع نقطه ملاقات برای ساکنان و بازدید خود است.

LAAM به منظور بسط دادن ایده خود“aesthetical quality life”،یک ساختمان  به همراه  تراس و فضاهای باز برای انتقال بافت خارجی به داخل ساختمان را پیشنهاد کرده است. در واقع تراس در طبقه های مختلف می تواند به عنوان  "باغ مجسمه" از آن استفاده گردد. بزرگترین مزیت قابل استفاده باغ مجسمه ها استفاده از فضای باز و هوای آزاد را دارد. این ایده مزایای معماری مناطق گرمسیری، مانند تاکید بر گردش هوا طبیعی ، دسترسی به فضاهای باز و حضور دریا و خورشید را دارد. تراس نیز جرقه خاموش کنجکاوی از همسایه ها  را در بازدید کنند گان  روشن می کند .

سطوح مختلف ساختمان LAAM به این صورت تعریف گردیده است. طبقه اول به هنرمندان جوان و نوظهور تعلق دارد. طبقه دوم مربوط به نمایشگاه ها است.طبقه سوم  مکانی برای اشیاء تاریخی و در نهایت، یک رستوران در طبقه فوقانی خواهد بود.

LAAM نه تنها یک پلت فرم  انعطاف پذیر برای ارتقاء هنر مدرن و معاصر آمریکای لاتین، بلکه بهترین سفیر خود در میامی می شود،بلکه محلی خواهد شد برای ظهور جوانان و هنرمندان عصر جدید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی