بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

دانلود رایگان مقاله، دانلود مقاله، کنفرانس، کنگره، همایش، بانک مقالات رایگان

پیوندهای روزانه

ماه آتی میلادی نمایشگاه خودروی ژنو آغاز خواهد شد و خودروسازان رفته رفته با رونمایی از خودروهای مفهومی جدید خود به استقبال این نمایشگاه می‌روند. QX30 خودروی مفهومی جدید اینفینیتی است که این کمپانی در ژنو پیش روی دوستداران صنعت خودرو قرار خواهد داد.

 

کمپانی اینفینیتی با رونمایی از این خودرو تنها به انتشار یک تصویر از قسمت پشتی خودرو اکتفا کرده تا اطلاعات تکمیلی را در ژنو ارائه کند. در این تصویر می‌توان اگزوز دوقلوی ذوزنقه‌ای خودرو را دید که به زیبایی در سپر پشت جا خوش کرده‌اند. اینفینیتی ارتفاع سپر عقب خودرو را بالاتر قرار داده تا با چراغ‌های ال‌ای‌دی نواری قسمت پشتی هماهنگ‌تر شده و ظاهری یکپارچه را در پشت خودرو به ارمغان بیاورد.

 

علی‌رغم تغییرات یا به بیان بهتر بهبود‌های صورت گرفته در ظاهر این خودرو، نمی‌توان شباهت آن را با Q30 کتمان کرد. استفاده از چراغ‌های LED را می‌توان به روشنی در خودروهای امروزی مشاهده کرد. اینفینیتی خودروی خود را مشخصا برای افرادی تدارک دیده که به دنبال یک خودروی شهری هستند و دوست دارند در تعطیلات نیز از دامان طبیعت لذت ببرند.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۱/۱۸
  • ۴۷۶ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی