بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

دانلود رایگان مقاله، دانلود مقاله، کنفرانس، کنگره، همایش، بانک مقالات رایگان

پیوندهای روزانه

طراحی بزرگترین فرودگاه پکن توسط زاها حدید

پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۰۳ ق.ظ

طرح فرودگاه جدید پکن توسط گروه معماری ADP Ingenierie و زاها حدید منتشر شد. طرح موجود به عنوان بزرگترین فرودگاه جهان نیز ارائه شده است. طرح موجود بر مبنای کاهش ترافیک فرودگاه پکن به وجود آمده و بسیار فراتر از ظریفیت موجود شکل گرفته است. با توجه به برآوردهای لازم، ترمینال جدید بالغ بر 45 میلیون مسافر را پشتیبانی می کند و عامل اصلی در روند سبک تر شدن ترافیک هوایی و زمینی در چین خواهد بود.یکی از عوامل مهم در پشتیبانی این تعداد مسافر، پیکربندی و طراحی حجم مناسب به چنین کاربری بوده است.

البته حمل و نقل مسافران از فرودگاه به شهر و بالعکس به وسیله قرارداد رسمی با شرکت های حمل و نقل از جمله خدمات تاکسی رانی و خطوط راه آهن شرکت Geotec صورت گرفته است. چنین برنامه گسترده ای می تواند در رشد مشاغل اجتماعی و اقتصادی تأثیر به سزایی داشته باشد. برنامه ریزی و طرح ریزی های کلی این پروژه زیر نظر ستاد مرکزی فرودگاه های پکن، و اعضای گروه کنسرسیوم Buru Happold، مک دونالد می باشد.

 


منبع: آرل

نظرات (۱)

  • پشتیبانی شبکه
  • WOW just what I was searching for. Came here by searching for پشتیبانی شبکه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی