بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

دانلود رایگان مقاله، دانلود مقاله، کنفرانس، کنگره، همایش، بانک مقالات رایگان

پیوندهای روزانه

گوگل در اقدامی ناگهانی شبکه اجتماعی گوگل پلاس را تجزیه کرد و دو شبکه اجتماعی دیگر با نام‌های Photos و Streams را به وجود آورد. برادلی هورویتس، نائب رئیس جدید بخش محصولات گوگل، دو سرویس جدید گوگل با نام‌های Photos و Streams را رسما در پستی در گوگل پلاس معرفی کرده است.

ساندرا پیچای، رئیس بخش محصولات و سرویس‌های گوگل می‌گوید از مدت‌ها قبل گوگل در پی تجزیه شبکه اجتماعی گوگل پلاس بوده است. او صحبت‌های خود را اینطور ادامه می‌دهد: «من فکر می‌کنم در آینده‌ای نزدیک شما به خوبی تمرکز بیشتر ما بر سه حوزه ارتباطات، تصاویر و جریان‌های شبکه‌های اجتماعی را نسبت به تنها یک عرصه واحد به نام گوگل پلاس خواهید دید 

رئیس گوگل پلاس نیز چند ساعت پیش از شغل خود استفعا کرد و حالا هورویتس جایگزین وی با عنوان رئیس دو سرویس جدید Photos و Streams شده است. هنوز مشخص نیست چه اتفاقی برای سرویس هنگ‌اوت گوگل خواهد افتاد. ممکن است سرویس هنگ‌اوت نیز به عنوان بخشی از گوگل پلاس باقی بماند.

در ماه دسامبر، هورویتس گفته بود که هنگ‌اوت عرصه‌های مختلفی را در برمی‌گیرد: «برای پیام‌رسانی، برقراری تماس، شخص با شخص، یک گروه با گروه دیگر، برای مصرف‌کنندگان و بخش‌های سازمانی و شرکتی استفاده می‌شود.» سرویس‌های پیام‌رسان رقیب زیادی همچون واتس‌اپ و وایبر اخیرا قد علم کرده‌اند و حتی ممکن است گوگل دست از ادامه کار روی سرویس هنگ‌اوت نیز بکشد. یا اینکه آن را از گوگل پلاس جدا کند. هورویتس می‌گوید: «ما تلاش داریم چیزهایی را توسعه دهیم که به ارتباط مردم در هر جا که هستند و هر محصولی را که ترجیح می‌دهند، کمک کند.»

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۲/۱۱
  • ۵۳۴ نمایش

google

گوگل

گوگل پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی