بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

دانلود رایگان مقاله، دانلود مقاله، کنفرانس، کنگره، همایش، بانک مقالات رایگان

پیوندهای روزانه

 

با ورود کهکشانی های ۲۰۱۵ سامسونگ ( گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج ) به دنیای تلفن های هوشمند ، رقابت میان دو رقیب دیرینه یعنی اپل و سامسونگ بسیار سخت تر از گذشته شده است.چرا که سامسونگ امسال با گوشی هایی به میدان آمده که هر بیننده ای را مجذوب خود خواهد کرد ( حتی طرفداران اپل ).در این مطلب شما را با ۶ ویژگی در گلکسی S6 سامسونگ آشنا می کنیم که آیفون ۶ اپل از آنها محروم است.

 

1- نمایشگر Quad HD

 

سامسونگ در گلکسی اس ۶ خود از یک نمایشگر ۵.۱ اینچی سوپر آمولد  با کیفیت نمایش Quad HD استفاده کرده است که اس ۶ را به پرپیکسل ترین گوشی موبایل موجود تبدیل می‌کند.

 

2- لرزش گیر اپتیکال

 

این اولین بار است که سامسونگ در گلکسی های سری S خود از این سیستم استفاده می‌کند. این لرزش گیر تاثیر هر نوع لرزش دستی را به هنگام فیلمبرداری از بین خواهد برد.

 

3- سلفی قوی تر

 

قابلیت های دوربین آیفون ۶ بر هیچ کس پوشیده نیست اما سامسونگ در ساخت پرچمدار خود از دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.9 و قابلیت عکاسی ۱۲۰ درجه استفاده نموده است.

 

4- سنسور ضربان قلب

 

سامسونگ معتقد است سنسور مادون قرمز ضربان قلب گلکسی اس ۶ در بالانس نور سفید به دوربین آن کمک خواهد کرد. این سنسور از طریق ارتباط با برنامه‌ی سلامتی سامسونگ امکاناتی مانند قدم شمار، اندازه گیری کالری و راهنمایی های سلامتی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.

 

5- ریموت کنترل

 

سامسونگ این قابلیت را در پرچمدار جدید خود نیز قرار داده است که به نظر می‌رسد خیلی مفیدتر از سنسور ضربان قلب باشد . به هر حال هیچ کدام از این دو قابلیت در آیفون ۶ وجود ندارد.

 

6- شارژ وایرلس

 

ویژگی شارژ وایرلس داخلی موردی است که اگر چه ویژگی جدید برای تلفن های همراه به حساب نمی‌آید ولی سامسونگ توانسته با معرفی ویژگی شارژ سریع آن را نسبت به سایرین متمایز سازد. دارندگان گلکسی اس ۶ با ویژگی شارژ سریع می‌توانند با ۱۰ دقیقه شارژ حدود ۴ ساعت با گوشی خود کار کنند. سامسونگ می‌گوید گلکسی اس ۶ در حدود ۵۰ درصد زودتر از آیفون ۶ شارژ خواهد شد.

 

 

منبع: گجت نیوز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی