بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

دانلود رایگان مقاله، دانلود مقاله، کنفرانس، کنگره، همایش، بانک مقالات رایگان

پیوندهای روزانه

تصویر سازی های بسیار زیبا با استفاده از آب

دوشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۲۶ ق.ظ

واقعا کلمات از بیان عمق شگفت انگیز بودن این جلوه های تصویری زیبا عاجزند. در ایستگاه اوساکا که در ژاپن برپا شده با افکت هایی به کمک آب برخورد می کنیم که فوق العاده دیدنی هستند. این بخش شگفت انگیز و زیبا در ورودی جنوبی مجموعه ی شهر اوساکا واقع شده و اشکال هندسی, کلمات دیجیتالی و تصاویر با جنسی از آب تشکیل شده و به سمت پایین سقوط می کنند.

 

این دستگاه فوق العاده توسط شرکت KOEI ساخته شده و با کمک کامپیوتر و پرینتر شکل های دستور داده شده را به وجود می آورد. آب مانند دوش از تعداد زیادی سوراخ به سمت پایین سرازیر می شود و با کمک نرم افزار می توان قطع و وصل شدن هرکدام از آنها را کنترل کرد. با این کار هر شکلی که به کامپیوتر بدهیم در آبشار هم ساخته می شود و قطرات آب با کمک چراغ هایی که در بالا قرار گرفته اند خودنمایی می کنند.

از سال ۱۹۸۷ تا به حال این شرکت ژاپنی در بخش تفریحات آبی به ساخت دستگاه های متعددی مشغول بوده و در شهرهای مختلف ژاپن رونمایی می کند.



منبع: یک پزشک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی