بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

دانلود رایگان مقاله، دانلود مقاله، کنفرانس، کنگره، همایش، بانک مقالات رایگان

پیوندهای روزانه

تصاویری از حیوانات عجیب و غریب

شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۵۰ ق.ظ

ممکن است تصور کنید که جهان را کاملا بشناسید و دیده اید اما مطمئنا هنوز اسرار و شگفتی هایی در کره زمین وجود دارد که از آنها آگاهی ندارید.

در این پست تی پی بین قصد داریم شما را به شگفتی هایی از کره زمین آشنا کنیم که تا حالا ندیده اید و یا اینکه حتی تصور نمی کنید که آنها وجود داشته باشند.

با تی پی بین همراه باشید...

Red-lipped Batfish

این ماهی در جزایر گالاپاگوس یافت شده است. Red-lipped Batfish شناگر بسیار بدی است و به طوری که با استفاده از باله های سینه خود در کف اقیانوس راه می رود.

جن کوسه

جن کوسه یک کوسه بسیار نادر است که گاهی اوقات یک فسیل زنده نامیده می شود. این کوسه تنها نماینده از خانواده Mitsukurinidae می باشد که این گروه از جانوران به 125 میلیون سال قبل بر می گردد.

پاندا مورچه

این مورچه بسیار زیبا در شیلی یافت می شود و دارای نیش بسیار دردناکی می باشد به همین خاطر به نام های گاو قاتل یا مورچه گاو هم شناخته شده است و به دلیل اینکه سیاه و سفید می باشد پاندا مورچه هم نامیده می شود.

Umbonia Spinosa

این موجود بسیار عجیب و غریب با استفاده از منقار خود از سوراخ بوته ها تغذیه می کند. ظاهر عجیب و غریب آنها پرسش های بسیاری را برای دانشمندان مطرح کرده است.

جوجه تیغی دشت های خاکستری

این جوجه تیغی بسیار زیبا در ماداگاسکار یافت می شود. این جوجه تیغی نادر تنها پستاندار شناخته شده است که با استفاده از صدای گوشخراش صدا تولید می کند.

مرغ مگس خوار هاوک-پروانه

هنگامی که این پرنده زیبا از گل ها تغذیه می کند یک صدای زمزمه به نظر می رسد.

Glaucus Atlanticus

این موجود بسیار زیبا به نام اژدهای آبی شناخته می شود. این اژدهای آبی در آب هی گرم اقیانوس یافت می شود و به دلیل کیسه ی پر از گاز که در معده آن وجود دارد در سطح آب شناور است.

میگوی مانیتیس

این میگوی بسیار زیبا ملخ دریا و قاتلان میگو هم نامیده می شود. این میگو یکی از شایع ترین شکارچیان در آبهای گرمسیری است. برای شکار مدت زمان های طولانی در لانه خود مخفی می ماند.

پودل پروانه 

این پروانه زیبا به دلیل شباهتش به سگ پودل به این نان شهرت یافته است

پودال پروانه زیبا در سال 2009 در ونزوئلا یافت شده است و هنوز اطلاعات زیادی از این پروانه در دسترس نیست.

Pacu Fish

این ماهی بسیار عجیب یک نوع نادر است که بسیار درنده می باشد و بسیاری از ماهیگیران گینه نو را مصدوم کرده است.

Giant Isopod

این یکی از بزرگترین از isopods موجود است. این موجود غول مانند در اعماق دریا زندگی می کند.

The Saiga Antelope

این saiga، در اطراف استپ اوراسیا یافت می شود این موجود عجیب بیشتر برای ساختار غیر معمول بینی و پوزه اش شهرت یافته است.

بوش خائن(The Bush Viper)

این حیوان درنده خو و خائن در جنگل های استوایی زندگی می کند و بیشتر شکار خود را در شب انجام می دهد.

ماهی طوطی آبی

این ماهی زیبا و آبی رنگ در آب های اقیانوس اطلس یافت می شود. ماهی طوطی 80درصد از زمان خود را صرف جستجوی مواد غذایی میکند.

قورباغه بنفش هندی

این موجود در هند یافت می شود. قورباغه بنفش دارای بدن پف کرده و پوزه ای تیز می باشد این قورباغه در سال تنها دو هفته ا زیر زمین بیرون می آید برای جفت گیری

لکلک نیل

کاپی

این پستاندار بومی جمهوری دموکراتیک کنگو در آفریقای مرکزی است. با وجود اینکه بدنش همانند گوره خر راه راه است ولی از نزدیک به زرافه شبیه است

نهنگ دریایی قطب شمال

این نهنگ دندانه دار که در قطب شمال یافت می شود بیش از 1000 سال توسط مردم اینویت برای گوشت و عاج ارزشمند آن شکار می شود. این نهنگ قطب شمال به تغییرات آب و هوایی بسیار حساس است.

اژدهای خاردار

رنگ متفاوت این مارمولک به دلیل استتارش در کویر می باشد این مارمولک سر بسیار عجیبی دارد و از سر عجیبش برای به دام انداختن شکارهایش استفاده می کند.

خوک دریایی

Scotoplanes در کف اقیانوس عمیق زندگی می کنند، این خوک دریایی بیشتر در اعماق اقیانوس های اطلس، آرام و اقیانوس هند یافت می شود و در اعماق 1000 متری از سطح اقیانوس زندگی می کند. این خوک عجیب از استخراج مواد آلی که از گل اقیانوس استخراج می کند تغذیه می کند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی