بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

دانلود رایگان مقاله، دانلود مقاله، کنفرانس، کنگره، همایش، بانک مقالات رایگان

پیوندهای روزانه

بروز رسانی رایگان ویندوزهای 7 و 8 کرک شده به ویندوز 10

چهارشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۴:۲۱ ب.ظ

مایکروسافت دیروز اعلام کرد که در تابستان سال جاری میلادی ویندوز 10 را منتشر خواهد کرد. براساس اطلاعات منتشر شده بروزرسانی ویندوز 10 برای تمام کاربرانی که حتی نسخه‌ی تقلبی از ویندوز 7 یا 8 را استفاده می‌کنند، در دسترس خواهد بود.

تری میرسون، در گفتگو با رویترز اعلام کرد که ویندوز 10 در تابستان سال 2015 میلادی بصورت رسمی منتشر خواهد شد. وی همچنین اضافه کرد، بروزرسانی ویندوز 10 برای تمام کاربران ویندوز که حتی نسخه‌ی کپی و غیرقانونی از ویندوز را مورد استفاده قرار می‌دهند، در دسترس خواهد بود. مایکروسافت این اقدام را برای تغییر در وضعیت نسخه‌های ویندوز در کشورهایی نظیر چین انجام خواهد داد. براساس آخرین آمارهای منتشر شده، بیش از ۷۵ درصد از نسخه‌های ویندوز مورد استفاده در کشور چین غیرقانونی است.

مایکروسافت اعلام کرده که بروزرسانی به آخرین نسخه از سیستم‌عامل این کمپانی در سال اول عرضه رایگان خواهد بود. این استراتژی برای مقابله با سیاست‌های کمپانی اپل است که سیستم‌عامل مکینتاش را کاملا رایگان کرده است.  نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا بروزرسانی رایگان نسخه‌های غیرقانونی ویندوز به ویندوز 10 تضییع حقوق سایر کاربران است یا سیاستی در جهت بهبود کیفیت کلی سرویس‌های مایکروسافت؟

منبع: زومیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی