بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

دانلود رایگان مقاله، دانلود مقاله، کنفرانس، کنگره، همایش، بانک مقالات رایگان

پیوندهای روزانه

قصر هوایی بوئینگ 747

يكشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۰۴ ب.ظ

کمپانی Greenpoint Technologies یک فروند هواپیمای مسافربری 8-747 را به منظور استفاده‌ی شخصی برای یک مشتری خصوصی، با دکوراسیون جدیدی همراه کرده است. تصاویر منتشر شده از داخل این هواپیما شباهتی به هواپیما نداشته و بیشتر شبیه به یک قصر پرنده است.

بوئینگ 8-747 دویم هواپیمای مسافربری بزرگ جهان از لحاظ ابعاد پس از ایرباس A-380 است. به جرات می‌توان گفت که این هواپیما موفق‌ترین محصول تولید شده از سوی کمپانی آمریکایی بوئینگ است، چراکه بوئینگ این محصول را برای بیش از چندین دهه تولید می‌کند، اما شاید نمونه‌ی تغییر یافته‌ای از این هواپیما توسط Greenpoint خاص‌ترین بوئینگ 8-747 باشد که پرواز خواهد کرد.

این هواپیما فضایی در حدود ۴۰۰ متر مربع را بصورت مبله شده در اختیار خریدار قرار می‌دهد که متراژ آن برابر یک آپارتمان لوکس در شهر‌های امروزی است. شاید ارائه‌ی اطلاعاتی در مورد هزینه‌ی خرید چنین هواپیمای لوکسی جالب‌تر باشد. بوئینگ 8-747 مورد نظر با پرداخت ۳۴۳ میلیون دلار خریداری شده و برای تزئین دکوراسیون داخلی آن هزینه‌ای ۲۳۸ میلیون دلاری صرف شده است. با احتساب هزینه‌های جانبی برای آماده‌سازی این هواپیما، مالک متمول و ناشناخته‌ی این قصر پرنده، هزینه‌ای ۶۰۰ میلیون دلاری را متقبل شده تا بتواند پرواز راحتی را بر فراز ابرهای برای خود رقم بزند.


در این هواپیما علاوه بر اتاق‌های خوب، سالن پذیرایی و انواع سرویس‌های مجلل، اتاق کنفرانس به همراه امکانات مورد نیاز پیش بینی شده است.

منبع: businessinsider , زومیت

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۱/۱۶
  • ۳۰۵۴ نمایش

بوئینگ 747

قصر هوایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی