بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

دانلود رایگان مقاله، دانلود مقاله، کنفرانس، کنگره، همایش، بانک مقالات رایگان

پیوندهای روزانه

توسعه پایدار ایران اسلامی مستلزم ایجاد زیرساخت‌ های علمی به ویژه در حوزه علوم انسانی است. در این میان  علوم حسابداری و مدیریت با توجه به نفوذفراگیر در میان علوم انسانی نقشی بی بدیل در توسعه و رشد کشور ایفا می‌کند. بشر در شروع قرن بیست و یکم با تحول شگرفی مواجه شد. این تحول محصول تغییر مفهوم ارتباط، اطلاعات و رسانه بوده است. دگرگونی در ارتباط و انتقال اطلاعات، امکانات آموزشی و پژوهشی را در اختیار بخش بسیار بزرگتری از مردم جهان قرار داد. توسعه آموزش، منجر به ظهور مفاهیم جدیدی در رسانه شد و افراد مختلف را قادر ساخت تا به منابع علمی بروز دسترسی پیدا کنند. تغییر فناوری در کنار افزایش دانشجویان و محققین باعث شد تا مقالات علمی زیادی در مجامع علمی، همایش‌ها و نشریات پژوهشی منتشر شود.

دوماهنامه مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه - تیر 1398

دوماهنامه مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه - تیر 1398
 

حوزه های تحت پوشش:

مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، مدیریت مالی، مدیریت گردشگری، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت منابع انسانی، مدیریت توسعه، کارآفرینی و مدیریت کسب و کار، مدیریت بیمه، مدیریت دانش و مطالعات میان رشته‌ ای.

منبع : +

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی