بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

دانلود رایگان مقاله، دانلود مقاله، کنفرانس، کنگره، همایش، بانک مقالات رایگان

پیوندهای روزانه

تلفیق مدرنیته و سنت در طراحی هتل

شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۶:۱۷ ب.ظ

در سال 2016 از یک شرکت معماری به نام Fearon hay Architects خواسته شد که یک ساختمان خراب قدیمی مربوطه دهه 1950 در شهر تایچونگ تایوان را به یک هتل مدرن و شیک تبدیل کنند. استودیو معماری پس از دیدن ساختمان و منطقه، تصمیم گرفت از میان تعداد زیادی المانهای ممکن، یک طرح تلفیقی با استفاده از مواد خام صنعتی و ساختمانی برای این هتل به اجرا درآورد که حاصل کار به هتل SOF تبدیل شد باهمان افسون خاص ساختمانهای قدیمی هفتاد سال پیش به همراه وسایل و تجهیزاتی از جنس چوبهای طبیعی، محوطه هایی با شیشه های بزرگ و باغچه های ریز و درشت پراکنده، در ساختمان هتل که نمایی از سبک مینیمالی و مدرن امروزه را نیز به نمایش می گذارد.

تلفیق مدرنیته و سنت در طراحی هتل

تلفیق مدرنیته و سنت در طراحی هتل 

درواقع بدین گونه هنر ساختمان سازی قدیمی و مدرن امروزی در هم آمیخته شده است. اتاقهای ساختمان با استفاده از گیاهان سبز آویزان در برابر شلوغی خیابانهای اطراف هتل محافظت می شوند و یک دهلیز باز و وسیع، نور و روشنایی مرکزی اتاقهای ساختمان را تامین می کند. در ادامه می توان عکسهایی از پروژ های مجموعه Fearon hay Architects را مشاهده کرد.

تلفیق مدرنیته و سنت در طراحی هتل

منبع : +

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۶/۱۶
  • ۲۱۱ نمایش

طراحی هتل

مدرنیته

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی