بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

بانک رایگان مقالات فارسی

بزرگترین بانک رایگان مقالات فارسی

دانلود رایگان مقاله، دانلود مقاله، کنفرانس، کنگره، همایش، بانک مقالات رایگان

پیوندهای روزانه

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

این یک دستگاه PD-100 Black Hornet 2 است که در حال حاضر توسط ارتش آمریکا، در حال آزمایش است. برخلاف «درون»های تجاری مثل DJI Phantom یا Inspire این درون خاص طوری ساخته شده است که به صورت پنهانی قادر به فعالیت باشد، این وسیله در کف دست جا می‌گیرد و تنها ۱۸ گرم وزن دارد!


گیاه Queen of the Andes عجیب تنها چند هفته قبل از مرگش گلدهی را آغاز می کند، اما تا قبل از گل دادن نیز حضوری با ابهت در میان طبیعت دارد زیرا این گیاه در زیستگاهی خشن و کوهستانی در پرو و بولیوی رشد کرده و گاه ارتفاع آن به 12 متر نیز می رسد.  اکنون «ملکه آندس» رو به انقراض گذاشته است و گروه خیریه ای در بولیوی در تلاش است آن را از انقراض نجات دهد.  بر اساس گزارش اتحادیه بین المللی محافظت از محیط زیست دلایل انقراض این گیاه زیبا از بین رفتن زیستگاه و کاهش یافتن تنوع ژنتیکی در میان نسل این گیاه است.

 

 

یک ماه دیگر تا ورق خوردن سال 2015 در کتاب قطور تاریخ باقی مانده است و ما اینجا قصد داریم عکسهایی را که قسمتی از خطوط این صفحه می باشند را با شما به تماشا بنشینیم ...

بعضی وقت‌ها یک طراحی صنعتی ساده، می‌تواند کاربری و رفاه را به شدت بهبود ببخشد و افزایش دهد. در اینجا بعضی از این موارد را با هم مرور می‌کنیم، کاش دست‌کم بعضی از آنها وارد زندگی روزانه ما شوند.